On Wed, 06 May 2015 19:28:02 +0200, Jan-Rens Reitsma <[email protected]> wrote:
>On 05/06/2015 04:21 PM, Patrick Ruytings wrote: >> Dag iedereen, >> >> Ik heb vastgesteld dat er ergens in Debian Jessie een probleem is met de >> vertaling naar het Nederlands. Ik heb minstens 1 menu gezien (rechts >> klikken op het bureaublad) waar de onderdelen voor een deel in het >> Nederlands staan en voor een deel in het Engels (en dat vloekt. :-). > >Welke desktop? Gnome, KDE, Xfce, Openbox, LXDE, ... ? Ik dacht MATE. -- To UNSUBSCRIBE, email to [email protected] with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [email protected] Archive: https://lists.debian.org/[email protected]
