On Wed, 06 May 2015 19:28:02 +0200, Jan-Rens Reitsma
<[email protected]> wrote:

>On 05/06/2015 04:21 PM, Patrick Ruytings wrote:
>> Dag iedereen,
>>
>> Ik heb vastgesteld dat er ergens in Debian Jessie een probleem is met de
>> vertaling naar het Nederlands. Ik heb minstens 1 menu gezien (rechts
>> klikken op het bureaublad) waar de onderdelen voor een deel in het
>> Nederlands staan en voor een deel in het Engels (en dat vloekt. :-).
>
>Welke desktop? Gnome, KDE, Xfce, Openbox, LXDE, ... ?

Ik dacht MATE.


-- 
To UNSUBSCRIBE, email to [email protected]
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [email protected]
Archive: https://lists.debian.org/[email protected]

Antwoord per e-mail aan