On Fri, 08 May 2015 11:53:47 +0200, Paul van der Vlis
<[email protected]> wrote:

>>> Welke desktop? Gnome, KDE, Xfce, Openbox, LXDE, ... ?

>> Ik dacht MATE.

>Hoe zou je kunnen bepalen welke desktop iemand heeft, als deze dat zelf
>niet weet?

Het verhaal zit zo in elkaar: ik heb een netinstall CD afgehaald en
van daaruit enkele desktops geïnstalleerd. Ik heb er verschillende
geprobeerd tot ik de (voor mij) beste gevonden heb. Waar ik nu mee
werk is Xfce. 

Dat is dan ook de reden waarom ik schreef: 'Ik dacht MATE'.
Ik zal binnenkort een nieuwe VM als test installeren met MATE er op en
zien of het die versie inderdaad was.


-- 
To UNSUBSCRIBE, email to [email protected]
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [email protected]
Archive: https://lists.debian.org/[email protected]

Antwoord per e-mail aan