Patrick Ruytings schreef op do 07-05-2015 om 18:38 [+0200]:
> On Wed, 06 May 2015 19:28:02 +0200, Jan-Rens Reitsma
> <[email protected]> wrote:
> 
> >On 05/06/2015 04:21 PM, Patrick Ruytings wrote:
> >> Dag iedereen,
> >>
> >> Ik heb vastgesteld dat er ergens in Debian Jessie een probleem is met de
> >> vertaling naar het Nederlands. Ik heb minstens 1 menu gezien (rechts
> >> klikken op het bureaublad) waar de onderdelen voor een deel in het
> >> Nederlands staan en voor een deel in het Engels (en dat vloekt. :-).
> >
> >Welke desktop? Gnome, KDE, Xfce, Openbox, LXDE, ... ?
> 
> Ik dacht MATE.
> 
> 
Mate is o.k. (zie bijlage) 

Antwoord per e-mail aan