On Fri, 08 May 2015 00:37:06 +0200, bert frohn <[email protected]>
wrote:

>Patrick Ruytings schreef op do 07-05-2015 om 18:38 [+0200]:

>> >> Ik heb vastgesteld dat er ergens in Debian Jessie een probleem is met de
>> >> vertaling naar het Nederlands. Ik heb minstens 1 menu gezien (rechts
>> >> klikken op het bureaublad) waar de onderdelen voor een deel in het
>> >> Nederlands staan en voor een deel in het Engels (en dat vloekt. :-).
>> >
>> >Welke desktop? Gnome, KDE, Xfce, Openbox, LXDE, ... ?
>> 
>> Ik dacht MATE.
>> 
>> 
>Mate is o.k. (zie bijlage) 
Raar...ik zal nog eens testen (zie ook andere reply).


-- 
To UNSUBSCRIBE, email to [email protected]
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [email protected]
Archive: https://lists.debian.org/[email protected]

Antwoord per e-mail aan