שלום אורנה.
הבנתי שהנושא כבר עלה.

במדינה שבה אני חי, אפילו הצעות חוק שנדחו על ידי הפרלמנט ניתן להעלותם שוב להצבעה.
אני מבין שלא רק שהנושא עלה להצבעה, אלא שקיים איזה חוק קדומני האוסר דיון על נושאים שכבר הועלו לדיון.

מה שנתתי היה רק דוגמא. חשבתי, שאפשר לגבי התקציב להגדיר מסגרות לחלוקה תקציבית. לא רוצים עידוד קוד? מבחינתי גם מחקרים להחלפת דם בשמן במכונות יכולים להיות נושא לדיון.

אם למישהו יש תחושה שחיוותי עליה בלחץ הדם, הוא מוזמן לבקש פרטים מאיזה אחד אלעד אפרת. בעצם, עזבו, חבל על שחיקת המקלדת.

יום טוב.
רם-און.

Orna Agmon wrote:
שלום רם-און,

הנושא כבר עלה להצבעה, כפי שנדב ציין, ולא קיבל את הרוב הדרוש.

ראה ב :http://hamakor.org.il/meeting.html , בחלק 3 הצעה 5 של האספה
מתאריך 8.5.2005.

הצעה 5 עוסקת בלשון משפטית יותר במה שקרוי אצלנו "באג באונטי". הצעה 4,
להבדיל ממנה, עוסקת בפרסים בדיעבד, כמו פרס המקור.

אורנה.

On Tue, 17 Jan