2010/7/16 doron <do...@ofek.biz>

> היי עמית,
> אני עונה לך בצורה ציבורית, כי לדעתי זה עיניין ציבורי.
>
> אתה צודק ב 99% . לא מפריע לי התכתובת הבלתי פוסקת בעיניין שלדעתי נתפש כשולי
> .. מה שכן פריע לי הוא כמות "זיוני המוח" שרצה ברשימה של המקור.
> אם למישהו יש רעיון טוב .. שיעשה אותו . ככל הידוע לי מעולם , שום ועד , לא
> מנע עשייה.

בעניין הרעיון הנוכחי: צר לי, אבל אין לי הרשאות ליצור רשימות דיון ולא הסמכות
להכריז על שינויי ייעוד.

אני מוכן לנהל הצבעה וירטואלית על גבי הפורום, ואם תתנו לי את ההרשאות גם להקים
רשימה חדשה/ לשנות שם לרשימה קיימת עפ"י התוצאות (אם כי מכיוון שמדובר בפעולה
פשוטה, אני מניח שיהיה הרבה יותר פשוט ויותר מהיר שמי שיש לו את ההרשאות כיום
יעשה את זה).
הדבר המסובך יותר הוא ליצור ארכיב שנגיש למשתמשים רשומים בלבד. זה מן הסתם
יצריך איזשהו חיפוש/קריאת מפרטים וקונפיגורציה מיוחדת. הייתי מהמר שיש כאן
אנשים שכבר יודעים לעשות את זה, אבל מוכן לבצע את המחקר הזה בעצמי אם לא יואילו
בטובם לנדב את המידע.

אבל , אצלנו אוהבים להתכתב .. והרבה .. כי הכי קל להקליד על המקלדת כשיושבים
> מול מזגן , עשיה אמיתית היא קצת יותר קשה .

דווקא אצלי אין מזגן :-( . יש מאוורר, וזה לא מי יודע מה עוזר בתקופה הזאת. נא
להחזיר לי נקודות קרדיט שנגבו על הוצאות מזגן.

> אל תחשוב שאני אומר את הדברים לך כי אני חושב עליך משהו מסויים .. אני אומר
> אותם לכולם. (פשוט אתה היית זה שהעלה את זה).
>
> אם זה היה תלוי בי .. האנשים כאן היו מדברים פחות ועושים יותר - אני בטוח
> שהתוכנה החופשית היתה היום במקום אחר לחלוטין בארץ.
>
> אני לא רוצה לכתוב כאן (שוב כי זו רשימה ציבורית) את כמות העושים באמת שיש
> בעמותה ואת כמות ה"מתכתבים" ..
>

> אנא מכם , תחשבו על זה .. ותשקיעו רק שעה בשבוע , בנושא שאתם אומרים שהוא חשוב
> לכם .. !
> (ואם אתם לא יודעים מה לעשות , אבל רוצים לעשות, יש לוועד ולי שק שלם מלא
> רעיונות) .

מצטרף לקריאה, אבל מוסיף שגם מי שיש לו פחות משעה בשבוע יתקבל בברכה (מבחינתי
לפחות).
אני משקיע משהו כמו 3-2 שעות בחודש, אבל מעבר לזה מנסה לקרוא ולהגיב ברשימות
דיון שונות (discussions ,heb-bugzap, w3c, ורשימות של פרויקטים שונים
(emacs-bidi מומלץ לאחרונה)). אולי יבוא יום ויהיה לי יותר זמן.
יש חשיבות שיהיה איזשהו מקום לפטפט עם "גיקים שרוטים" אחרים, וגם לקטר ולברבר.
אם הפומביות של זה מפריעה למאמץ המלחמתי, יש אמצעים טכניים שיוכלו אולי לשפר את
המצב.

> שבת שלום לכולם.
>
>   דורון

ומבורך