אני לא בטוח שצריך את אוגוסט פינגויין. יש כמויות מאוד גדולות של כנסים בנושא
תוכנה חופשית.

כאשר הוקמה העמותה, לא היה facebook או meetup. היקף הפעילות של התוכנה
החופשית היה מאוד נמוך. כיום אנחנו מפוצצים בכנסים. כל חברה תשמח לארח 200
גיקים לכנס, בחינם וגם לספק כיבוד. האם בשביל זה צריך שאנשים טובים יריבו כל
היום על שטויות?

לגבי שרתים, אותו הדבר. במילא חלק מהדומיינים של העמותה הם בידי אנשים פרטיים.
אני מחזיק על ה- adsl שלי יותר טראפיק ממה שהעמותה מחזיקה.

השאלה היא האם אנשים שהם בסופו של דבר חובבים, יכולים להרים כנסים ברמה שתוכל
להתחרות עם מה שהולך כיום בשוק.

אם היה בכנס הזה צורך ומשמעות, אז היינו רואים גידול משמעותי במספר המגיעים
אליו. אני לא בטוח שזה המצב.

צריך לראות מה התועלת בעמותה, מה הנזק. אני לא אוהב אירגונים. לא תמכי ברעיון
העמותה כאשר אורנה דיברה איתי לפני שהיא קמה. לא ראיתי בה צורך כאשר הייתי
בוועד. ועד עכשיו אני לא רואה בה תועלת.