אישית נשארתי עם טעם לא משהו מהדיון הזה. מן הראוי לציין מספר נקודות:
ליאור קפלן עשה ועושה עבודה מופלאה הן מבחינה ניהולית והן מבחינה טכנית. אני
לא חושב שיש הרבה אנשים בעמותה שאפשר להפקיד בידיהם הרשאות root בביטחה גבוהה
יותר מאשר לו.
התרומה של ליאור לעמותה היא היתה הגבוהה ביותר מכל מי שפעל בעמותה.
לליאור ידע טכני גבוהה, ואני לא חושב שהיה עושה שטויות של מתחילים כל לאתחל
שרת כדי לפתור בעיה זניחה.
לא צריך הרשאות root כדי לנהל את הפלנט. זה כולה תסריטון python שצריך לערוך
קובץ הגדרות כדי שייצר את הדף. שום בסיס נתונים ושום שיט.
אני לא חושב שהאופן שבו התנהל הדיון הזה מכבד את העמותה. אני חושב שאם מסירים
למישהו את ההרשאות, מן הראוי להודיע זאת כך שהדברים יהיו ברורים.
מאחר שזו עמותה העוסקת בתוכנה חופשית, אני חושב שהשינויים שנעשים ונעשו צריכים
להיעשות באופן שקוף על מנת לעמוד בביקורת החברים.