Ahoj.

Myslíš, že by nestačilo udělat webové rozhraní? S těmi přidanými slovy bude hodně záležet na jednotlivých aplikacích. Minimálně Firefox si je ukládá do vlastního souboru v profilu. Měl by to být obyčejný texťák, takže načtení by bylo jednoduché, ale jako horší vidím hledání, kde všude budou podobné soubory uložené.

Michal