Ahoj.

Ohledně slovníku by možná mohl pomoci seznam slov které mám na whitelistu
překladu KDE.

Ty jsem získal tak, že jsem pomocí pology projel celý překlad KDE a slova,
která to nenašlo jsem nasypal do souboru, promazal překlepy a tak nějak
roztřídil. Takže když jsem pak pology spustil znova, tak mi našlo překlepy.

Soubory najdete v svn KDE v kde/trunk/l10n-support/pology/lang/cs

Třeba se vám to bude k něčemu hodit.