Zdravím,

nebylo by spolehlivější dát funkci přidávání slov do slovníku (pro účely
obohacení a rozšiřování slovníku) především jazykovým profesionálům, kteří
tam budou přidávat jen smysluplné věci a současně se tím nezahltí nástroj
nebo člověk zpracovávající návrhy?

Vašek

Václav Čermák

*Tel.:     *+420 775 263 775