Od: Michal Stanke <msta...@mozilla.cz>
Komu: diskuze@lists.l10n.cz
Datum: 12. 10. 2016 22:57:08
Předmět: Re: [l10n-cs] Report z LinuxDays 2016

"Ahoj.

Myslíš, že by nestačilo udělat webové rozhraní? S těmi přidanými slovy
bude hodně záležet na jednotlivých aplikacích. Minimálně Firefox si je
ukládá do vlastního souboru v profilu. Měl by to být obyčejný texťák,
takže načtení by bylo jednoduché, ale jako horší vidím hledání, kde
všude budou podobné soubory uložené.

Michal