 * pro nás s nějaká správou zaslaných návrhů

Budu rád za každé připomínky, ať máme jasno před samotnou schůzkou.

Michal

Dne 13.10.2016 v 07:25 Marián Kyral napsal(a):
Jo aha. V tom je až takový nepořádek? Já myslel, že to je společné pro všechny aplikace. V tom případě dává ta speciální aplikace ještě větší smysl. Nebudu přece ručně šmejdit po disku, kam všude si to ty jednotlivé aplikace chovávají.

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Michal Stanke <msta...@mozilla.cz>
Komu: diskuze@lists.l10n.cz
Datum: 12. 10. 2016 22:57:08
Předmět: Re: [l10n-cs] Report z LinuxDays 2016

    Ahoj.

    Myslíš, že by nestačilo udělat webové rozhraní? S těmi přidanými
    slovy
    bude hodně záležet na jednotlivých aplikacích. Minimálně Firefox
    si je
    ukládá do vlastního souboru v profilu. Měl by to být obyčejný texťák,
    takže načtení by bylo jednoduché, ale jako horší vidím hledání, kde
    všude budou podobné soubory uložené.

    Michal