Dobrý den,
ještě to u nich leží, zaurguji a dám Vám info

Hezký den
David Finger

David Finger
Product manager senior

david.fin...@firma.seznam.cz<Mailto:david.fin...@firma.seznam.cz>
http://www.seznam.cz/

Seznam.cz, a.s., Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5<http://mapy.cz/s/6sLs>

14. 11. 2016 v 11:18, Michal Stanke
<msta...@mozilla.cz<mailto:msta...@mozilla.cz>>:

Dobrý den.

Podařilo se Vám prosím získat vyjádření Business Development? Případně, zda je
máme kontaktovat přímo?

Zdraví
Michal Stanke

Dne 22.10.2016 v 16:19 Michal Stanke napsal(a):
Ne do hloubky. Ze strany Seznamu je zatím otázka, jestli nás podpoří. Podle mne
bude nejvíc záležet na tom, jaká data a za jakých podmínek dostaneme. Výsledný
slovník můžeme dát k dispozici s jakoukoliv licencí se nám zamane, bude-li v
souladu s původním zdrojem.

Pokud jde o obsah webu a wiki, jsem pro CC BY(-SA). Pokud chápu část SA dobře,
týká se jen těch materiálů, které na wiki jsou, a už ne třeba překladu, při
kterém by se někdo řídil naším překladatelským slovníkem atp. Není tu někdo
odborník na licence?

Michal