Täytyy sanoa, ettei ruotsalaisten (vielä vähemmän aussien vanhempi malli)
systeemi tunnu oikein järkevältä.
Kyllä periaatteena suomalainen laskutapa sopii mulle ehdottomasti
parhaiten, vaikken tuota raportointia ahkerasti ole harrastanutkaan.
Mutta sitten kun harrastan, kyllä tavoitteena on vain uudet asemat ja maat.
Harvoin (tuskin koskaan) minulta lähtee samalle asemalle useita raportteja
vuosien myötä.
Joskus tuota harrastin Egyptiin Radio Cairolle, yllätys kai. :p
Nykyisin (jo vuosia) tuon aseman lähetyksiä ei kuuntele se kuuluisa
Erkkikään (onkohan siellä minkäänlaista tietoa, että millä tavalla heidän
lähetyksensä maailmalla kuuluu?).
Eli en kusillin saatuani enää raportoi, vaikka saman aseman ohjelmia
kuuntelisinkin vuodesta toiseen.

t. MNi