"AIKOINAAN ELI 70-luvun lopulla, huvikseni raportoin ns. aikamerkkiasemia.
Tuo oli aikaa, jolloin piti etenkin koulukaveri päihittää pistesaldossa.
kirjoitti." IS

Kiva! =)
Kyllä mun QSL- kokoelmani yksi helmistä on Etelä-Afrikasta aikamerkkiasema
ZUO, Olifantsfontein (mikä lie Norsulähde tms suomeksi) taajuudelta 5000kHz.
Kas kun lähetti mustavalkoisen QSL- kortin, jonka tyyli jotain -40-50-
lukua. =)
Ja tuotakaan 4kW:n asemaa ei taida enää olla.

t. MNi