"Mutta, ei huolta. Meikäläisen olemassaololla ei tälle maailmankaikkeudelle
ole mitään merkitystä. Varmaan suurin osa huokaisisi helpotuksesta, että
päästiinpähän tuostakin paskaläjästä lopultakin eroon- ehkä itsekin muiden
muassa. Ja mahdollisesti yhdestä tai kahdesta suremaan jääneestä voitaneen
todeta, että ihan samaa roskasakkia." kirjoitti AHE

No heh, samaa kokonaisuutta kaikki ollaan, kaikki ihmiset, eläimet. kasvit
yms.
Suru on vain sitä, että suretaan omaa menetystä, miekin suren kissoja...
Surtava on itse jo tuon kaiken yläpuolella.
Eli jatka vaan kuuntelua AHE, ja raportoikin joksu vielä.
Vastaukset voivat olla yllättäviä.
Sain perjantaina kirjatun kirjeen, näitä on mulle tullut ennen vain
Paraguaysta ja 2x Angolasta.
Tuopa tupsahti Unkarista, ihan tavan asema, mutta QSL- kirje leimoineen
komea.
Ketään ei tavata täälläkään sattumanvaraisesti, kenenkään kommentti tms ei
tule sattumanvaraisesti.
Mikään elämässä ei ole sattumaa tai ylitsepääsemätöntä.
Jokainen sanoista tai kirjoituksista voi koskettaa juuri sitä, joka vie
eteenpäin.
Ja jokainen osaa luoda, tavalla tai toisella, sanoillakin, koska samaa
ollaan, kiitos.

t. ikuinen teosofi MNi

14. maaliskuuta 2014 13.41 alpo.heino...@pp.inet.fi <