Uste dot ezin dirala konparau. "Derrigor" kontu lexikua da, eta "akebai"
egiturakua. Bata hizkuntzian azala da, eta bestia sakonagua.

Normalizau, legitimau eta guai bihurtzen dau. Hori da nere kezkia.

Hizkuntzia ez dago iñoiz geldi, baiña oiñgo arazua da beti daguala
erderaren bidetik, ez bere bidia egitten.

Pidgin bat sortzen gabiz

leire n

Aintzane Agirrebeña , Eibartarrak-en bidez<eibartarrak@postaria.com>
igorleak hau idatzi zuen (2017(e)ko maiatza 18 13:48):