Pois... sinto contradicirte, xa atopei os erros de porque pasa isto e o
que ?? mellor, xa est??n solucionados ;-)
Resulta que no cartafol da localizaci??n faltan ficheiros (a on ser que
me desaparezcan a min s?? cando instala) en concreto faltan 17, van no
anexo. O motivo foi basicamente o non saber, cando fixen os po nos que
aproveitaba as cadeas da versi??n 1.5, tomei como base os ficheiros da
versi??n 1.5 (sen ser intencionado, foi por non saber), o caso ?? que
xenerei de novo estes po tomando como planti??a o cartafol locale da nova
versi??n (a 2.0). Agora si!!
Por iso enviche de novo Frco. Javier, os po para que fagas de novo o
paquete alfa.

Para percatarme disto o que fixen foi revisar a traduci??n en en-US e
comprobar cartafol por cartafol e onde faltaba algun ficheiro puxen o da
traduci??n inglesa.

Feito isto, todo traballa axeitadamente (incluso o minimize to tray!!).
siiii!!

Anexo:
communicator\wallet
    WalletEditor.properties
    WalletPreview.dtd
    WalletViewer.dtd
    WalletEditor.dtd

global
    brand.dtd
    intl.css
    wizard.dtd

global-region
    builtinURLs.rdf

help
    help-toc.rdf
    welcome.xhtml

messenger
    am-junk.dtd
    defaultClientDialog.dtd
    newTagDialog.dtd
    shellservice.properties

messenger\messengercompose
    mailComposeEditorOverlay.dtd

messenger\preferences
    junkLog.dtd
    offline.dtd

Leandro Regueiro escribiu:
> Xa que ninguen mais se queixou supo??o que tamen podemos precisar que
> tamen che pasa so a ti :) O certo ?? que ?? raro.
>
> Ata logo,

-------------- pr?xima parte ----------
Um anexo que n???o estava em formato texto n???o est??? inclu???do...
Nome : gl-ES20_po.zip
Tipo : application/x-zip
Tam  : 505299 bytes
Descr: n???o dispon???vel
Url  :
http://mozdev.org/pipermail/galician/attachments/20070421/b5ec0033/attachment-0002.bin

Um anexo que n???o estava em formato texto n???o est??? inclu???do...
Nome : smime.p7s
Tipo : application/x-pkcs7-signature
Tam  : 2299 bytes
Descr: S/MIME Cryptographic Signature