Ola:

Pois gracias ao traballo de Daniel Mu?iz, aqu? temos outra xpi coa
traduci?n ao galego do thunderbird 2, versi?n alpha 2 :P

A ver se funciona correctamente e despois solo faltar?a traducir as
cadeas restantes (751)

Sa?dos

Dani Mu?iz escribiu:

--
Frco. Javier Rial Rodr?guez
Mancomun.org - Iniciativa Galega polo Software Libre
softwarelibre at cesga.es