Eu creo que temos d?as opci?ns para traducir o restante:

-Unha ser?a coller os ficheiros nos que faltan cadeas por traducir,
repart?rnolos entre os que sexamos e traducilos; pero bueno, creo que os
que estamos vivos nesta lista somos moi poucos... Aproveitando...

POR FAVOR, RESPONDEDE A ESTA MENSAXE AQUELES QUE QUEIRADES CONTRIBU?R
NAS TRADUCI?NS DE SOFTWARE DE MOZILLA PARA SABER CON CANTA XENTE CONTAMOS :)

-A outra opci?n e creo que me gusta m?is, ? extraer as cadeas restantes
por traducir e po?elas nun ?nico PO e po?elo no Entrans de mancomun.org
onde temos a axuda de m?is voluntariado para traducir e seguramente
acabemos bastante pronto (como dato decir que do GIMP en 5/6 d?as
traduc?ronse unhas 600 cadeas).

Que vos parece?? Outras opci?ns que se vos ocurran??

Sa?dos

Dani Mu?iz escribiu:

--
Frco. Javier Rial Rodr?guez
Mancomun.org - Iniciativa Galega polo Software Libre
softwarelibre at cesga.es

Responderlle a