Moitas grazas a ti Frco. Javier.
Como est? o tema de que sexa oficial e que se distrib?a directamnte, ?
dicir que o usuario que queira o thunderbird en galego lle vaia de
"serie" igual que se o quere noutro idioma?
En canto a usuarios de gnu/linux algu?n sabe como vai se vai distrib?ir,
como se far? para que a traduci?n estea nos repositorios?
Sa?dos

Remitente:
Daniel Mu?iz Fontoira
Eu uso software libre [1]