Que eu saiba durante o tempo que levo eu na rolda nunca houbo regla ningunha
para aprobación nin nada. Eu dinme de alta e nada máis. Se queres
presentarte ben, senon tampouco pasa nada.

O que si que estou dacordo contigo é que é un bo momento para pór orden en
todo e saber canta xente hai e que roles queren tomar (tamén penso que o de
observador é un rol aceptábel)

Adiante!

Un saúdo,
ifrit