Boas.

Eu tampouco sei como ía o tema. Tamén creo recordar que cando me
rexistrei, simplemente me chegou o correo de confirmación e vía. Pero
agora, non sei se de sempre ou de fai pouco tempo para acó, hai que
aprobar a subscrición. Eu comprobei onte as opcións de configuración
(e non son un lince neste tipo de cousas) pero está marcado que fai
falta aprobación.

Onte rexistrei outra conta de correo que teño e que uso
indistintamente con esta, ca que tiña rexistrada e fíxome falta a
confirmación e o rexitro (volveu a chegarme a conta de administración
a menxase para aprobar a ese usuario).

Así que vos diredes. Cambiamos a configuración ou simplemente temolo
así e despois eu aprobo a xente que se quere apuntar. A min dame
igual, pero temos que tomar unha decisión.

Tan pronto poida pola mañá vou aprobar a persoa que se apuntou onte.
Non sei se podo dicir isto, pero creo que a persoa en cuestión xa
estivo rexistrada con outro correo nalgún momento (ao mellor sigue ou
a mellor xa non usa ese correo porque o deu de baixa e por eso se
rexistra con este novo) co que vamos aprobala. Pero o dito, temos que
tomar unha decisión para isto.

Perdoade que pregunte moitas cousas pero xa estou tomando ao mellor
decisións pola miña conta noutros temas para axilizar e porque me vou
a encargar de facer eu esas cousas pero o normal é que todos o
decidamos, porque nos afectan ou afectarán a todos.

Saúdos.