>     Así que vos diredes. Cambiamos a configuración ou simplemente temolo
>     así e despois eu aprobo a xente que se quere apuntar. A min dame
>     igual, pero temos que tomar unha decisión.
>

> Pois se non hai ningún requisito para entrar o de aprobación non ten
> moito sentido, penso eu....

Eu tampouco requiriría a aprobación.
Leandro, o do spam non creo que sexa xa que tería que confirmar.
Outra cousa é recibir correo de quen non estea de alta na rolda.
Eu penso que unha boa opción é que, solicitase alta na rolda, chéga un
correo para confirmar, confirmase e listo, xa está dado de alta.

Responderlle a