Aproveita tamén para corrixir outro tipo de problemas

Harmonización do tratamento (ou ti ou vostede)
Persona. > Persona
Séguenos > Síguenos
erros fatais > fallas (é unha proposta de harmonización con linguas
próximas, distinguir erros, fallos e fallas)

e o sorprendente

Gústame o Facebook  > Fágase siareiro no Facebook

Saúdos,

Antón