Ola.

Pois a tradución é miña, preguntei e dixeronme o que di Marcos, que a
terminoloxía do facebook é gústame. Haberá que facer ese pequeno
cambio.

A ver se hoxe teño tempo e falo con Pascal, xa que aínda ten que
pecharme o bug de Thunderbird 3.1, da cal non chegamos a tempo xa que
Simon, que era a persoa que tiña que facer o commit coas traducións
(estaba de vacacións). Na páxina de galician.mozdev xa puxen onde
descargar a versión 3.1.1-pre xa que por agora non hai compilación da
3.1. Mentres non teña conta de hg, vai ir a cousa pillada, a ver se ma
dan antes de mediados de mes, para poder chegar as versións de
produtos que saen na terceira semana de xullo.

Vai todo con moita calma. Dámoslle un lavado de imaxe a
galician.mozdev, creamos un novo sitio noutro lado mediante un drupal
ou seguimos igual. Que decides?

Saúdos.