Zal ik nu gestraft worden??? Mag ik dit nooit meer doen???
Mijn netwerklocaties-->> werkgroep -->> pc -->> map -->> bestand-->>dubbelklik
Groeten,
Johny
Op 19-1-06 heeft Kris Steenhaut <[EMAIL PROTECTED]> het volgende geschreven:
johny bettens schreef:
> Ik ga naar de netwerklocatie waar het document staat en probeer daar
> het document te openen door er rechts op te klikken en kiezen voor
> openen met... waar ik dan kies voor OpenOffice.
Fout, want dat zou pas kunnen als zich op die andere locatie OOo ook
werd geïnstalleerd (en dan nog). Over een netwerk kan je niet met
snelkoppelingen werken indien het te koppelen programma zich niet op de
andere locatie bevindt.
Neen, in een netwerk moet je volgens de regels werken:
1. Kiezen voor "Bestand openen".
2. Dan via het dialoogkader over het netwerk het bestand aanwijzen en
openen.
Zeer simpel, "the standard procedure" zoals men boven de Moerdijk pleegt
te zeggen. Overigens, met M$-Word kan dit helemaal niet (tenzij extra
$$$-aanbreng), dus hier wint OOo het met vlag en wimpel.
--
Groeten uit Gent,
Kris
---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
