Een manier om van alle opmaak af te komen is om alles te kopiƫren naar een "kale tekst-editor" en dan weer terug te kopiƫren naar OpenOffice.org. Of wil je toch nog enige opmaak behouden?


Of nog makkelijker, alle tekst selecteren en opmaken in een door jou zelf gekozen profiel.


---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan