Dan lijkt mij de optie van Bert (?) Evers toch de beste.

Nico Koolsbergen schreef:
Mijn dank is groot. Het "tussenstation" tekst-editor werkt prima. Ik zou het prettiger vinden enige opmaak (met name de lettertypes) te behouden maar belangrijker is dat ik de tabinstellingen snel kwijt raak.

Dank!

Nico

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]





--
Met vriendelijke groet / Kind regards,

Jaap van de Putte -- 2 use it: we make IT usable -- www.2useit.nl <http://www.2useit.nl>
Steenen Camer 55, 3721 NB Bilthoven, Netherlands
M: +31-6-24 506 523 | F: +31-84- 755 0664
KvK-nummer 30180819

Antwoord per e-mail aan