Nico Koolsbergen wrote:
Mijn dank is groot. Het "tussenstation" tekst-editor werkt prima. Ik zou het prettiger vinden enige opmaak (met name de lettertypes) te behouden maar belangrijker is dat ik de tabinstellingen snel kwijt raak.

(Ik lees even niet alle reacties, dus misschien mis ik iets - excuses dan.)
Wat ik in zo'n geval zou doen:
- tekst selecteren;
- in het menu 'Opmaak|Standaard opmaak' kiezen;
(alle tabjes die niet in het opmaakprofiel van de alinea zitten, zijn dan verdwenen, de echte alinea-opmaak blijft behouden)
- eventueel:
  - ander opmaakprofiel toepassen, waarin je tabjes hebt ingesteld
  (je kunt met zoeken vervangen reguliere expressies in één keer
   alle allineaopmaakprofielen a door b vervangen)
  - of het toegepaste opmaakprofiel wijzigen.

Succes & vr, groet,
Cor
--

Cor Nouws
Arnhem - Netherlands
nl.OpenOffice.org - marketing contact

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan