Is ook prima - maar geregeld moet ik zelf van de standaard-opmaak
afwijken dus werk ik net zo lief "from scratch".
Nico
Jaap van de Putte - 2 use it wrote on 31-01-2007 21:44:
Dan lijkt mij de optie van Bert (?) Evers toch de beste.
Nico Koolsbergen schreef:
Mijn dank is groot. Het "tussenstation" tekst-editor werkt prima. Ik
zou het prettiger vinden enige opmaak (met name de lettertypes) te
behouden maar belangrijker is dat ik de tabinstellingen snel kwijt raak.
Dank!
Nico
---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
--
There is only one satisfying way to boot a computer.
---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]