Dag Maarten en Cor,
Met jullie tips en de andere ben ik er helemaal uit.
Ik stelde mijn vraag omdat ik nu ijverig met dat magezine bezig ben, en
dan stuit je op dit soort dingen. Vandaag ga ik verder en ik zal zeker
alle tips proberen. Mijn hartelijke dank.
Ik heb hier al eens eerder laten weten, en herhaal dat nu graag, dat OOo
ook voor vormgeving je-van-het is. Dat heeft niets met 'gratis' te maken
want voor een programma als dit zou ik zo de volle mep willen betalen!
Nico
:murb: [maarten brouwers] wrote on 01-02-2007 0:35:
Dag Nico,
Je kunt zonder een tussenstation te gebruiken ook speciaal plakken
(Plakken speciaal) (niet zeker of het zo heet in de Nederlandse OOo
versie...) De sneltoetscombinatie <Ctrl>+<Shift>+<V> (normaal plakken
is <Ctrl>+<V>), en dan moet je plakken als niet opgemaakte tekst.
Eventueel zou je ook als RTF tekst kunnen plakken, dat heeft net iets
meer opmaak, maar dat zou ook al inclusief de tab-stops kunnen zijn...
niet zeker. Succes!
g.,
Maarten
Nico Koolsbergen wrote:
Is ook prima - maar geregeld moet ik zelf van de standaard-opmaak
afwijken dus werk ik net zo lief "from scratch".
Nico
Jaap van de Putte - 2 use it wrote on 31-01-2007 21:44:
Dan lijkt mij de optie van Bert (?) Evers toch de beste.
Nico Koolsbergen schreef:
Mijn dank is groot. Het "tussenstation" tekst-editor werkt prima.
Ik zou het prettiger vinden enige opmaak (met name de lettertypes)
te behouden maar belangrijker is dat ik de tabinstellingen snel
kwijt raak.
Dank!
Nico
---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
--
There is only one satisfying way to boot a computer.
---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]