26 Ekim 2011 Çarşamba günü (saat 15:39:16) Koray Löker şunları yazmıştı:
> Semen Cirit 26 Eki 2011 Çar 14:59 sularında demiş ki:
> >   - Quiz yerine yapılan işler gözden geçirilsin, bunu IRC'de karşılıklı
> >  
> >  yapalım, geliştiricilerle birebir katkılar değerlendirilebilsin.
> 
> Quiz'den kurtulmak nefis fikir. 

Quiz'den vazgeçmesek, aday için başta ne bilmesi gerektiği ile ilgili bir 
temel oluşturuyor, bilmese de araştırarak öğrenmiş falan oluyor, iyi bir 
oryantasyon diye düşünüyorum. Soruları güncelleyebiliriz belki.

--
Gökhan Özbulak / go
Pardus -- TUBITAK/UEKAE
http://www.pardus.org.tr/eng/
_______________________________________________
Gelistirici mailing list
[email protected]
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/gelistirici

Cevap