26 Ekim 2011 Çarşamba günü (saat 15:39:16) Koray Löker şunları yazmıştı: > Semen Cirit 26 Eki 2011 Çar 14:59 sularında demiş ki: > > - Quiz yerine yapılan işler gözden geçirilsin, bunu IRC'de karşılıklı > > > > yapalım, geliştiricilerle birebir katkılar değerlendirilebilsin. > > Quiz'den kurtulmak nefis fikir.
Quiz'den vazgeçmesek, aday için başta ne bilmesi gerektiği ile ilgili bir temel oluşturuyor, bilmese de araştırarak öğrenmiş falan oluyor, iyi bir oryantasyon diye düşünüyorum. Soruları güncelleyebiliriz belki. -- Gökhan Özbulak / go Pardus -- TUBITAK/UEKAE http://www.pardus.org.tr/eng/ _______________________________________________ Gelistirici mailing list [email protected] http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/gelistirici
