On Mon, Oct 31, 2011 at 11:11:01AM +0200, Semen Cirit wrote:
>Ben elimden geldiğince bir tablo oluşturmaya çalıştım, burada ekleme
>ve değişiklik yapmaya ve ayrıntılı açıklamaları da bu mail üzerinde
>anlatmaya başlayabiliriz.

Gitolite + gitweb/cgit ile ilgili bilgiyi ekledim. Tablodaki "uses gitolite"
kısmını da kaldırdım çünkü çok manasız duruyordu.

Bu çözümü çoğu dağıtım (fedora, gentoo, archlinux,..), çoğu büyük masaüsütü
ortamları (kde, gnome,..), çoğu büyük diğer projeler (kernel, freedesktop,..)
kullanıyor. KDE ve Wordpress'in de bunlarla ilgili "case-study"lerinde gitolite
öne çıktığını da belirteyim.

Şu an açık-kaynak camiası dünyasında "de-facto" çözüm budur. Farklı çözümler,
arayüzler veya fikirleri olan lütfen Wiki'deki başlığa gerekli maddeleri
eklesin.

Kolay gelsin

--
Fatih Arslan