> Win XP: he provat instal·lacions i desinstal·lacions de versions
> velles i noves i tot ha anat bé. Tanmateix, caldrà aclarir que no se
> suporta windows 98/ME en el GIMP i que nosaltres no hi tenim res a
> veure. No es bo que la gent es baixi una aplicació sense saber que no
> els funcionarà.

Si serà millor que deixem clar que el gimp 227 ja no funciona per win 9x, que si
volen ja tenen el gimp 223

> A més el
> README no està traduït al català. Això s'ha de traduir. Si vols ho
> faig jo i t'ho envio demà.

Si pots envia'm-ho quan puguis, jo fins dissabte no tindré l'ordinador per
arreglar totes les cosetes.

Gràcies per provar-ho, veig que encara se m'havien escapat molts detallets.

Salut !

Quim

Missatge enviat des del Webmail d'Osona.com.
http://www.osona.com/