iepa, Martxoaren 27an, osteguna, Barcelonan izango naiz. Inork ezagutzen du lekuren bat non kontzertu-instalazio bat egitea proposatu ahal dudan? Dirurik gabe ere. esker mila ________________ El 27 marzo estaré en Barcelona. Alguien conoce un sitio donde pueda proponer un concierto - instalación? Podría ser sin pagar. eskerrik asko
alex mendizabal
_______________________________________________ Igua_list mailing list [email protected] http://nine.pairlist.net/mailman/listinfo/igua_list
