iepa,
Martxoaren 27an, osteguna, Barcelonan izango naiz.
Inork ezagutzen du lekuren bat non kontzertu-instalazio bat egitea proposatu 
ahal dudan? 
Dirurik gabe ere.
esker mila
________________
El 27 marzo estaré en Barcelona.
Alguien conoce un sitio donde pueda proponer un concierto - instalación? 
Podría ser sin pagar. 
eskerrik asko

alex mendizabal
                                          
_______________________________________________
Igua_list mailing list
[email protected]
http://nine.pairlist.net/mailman/listinfo/igua_list

Responder a