ojala este mi bici elkartekoak oso jatorrak dira, asteburuan egon naiz beraiekin eta primeran. borrokan hainbatetan egon da beraien bidez bartzelonan. bertzela costa monteiro, fages eta hauek... http://ojalaestemibici.blogspot.com.es/p/haceres-de-la-bici.html [email protected]
From: [email protected] To: [email protected]; [email protected]; [email protected] Date: Thu, 13 Mar 2014 11:15:32 +0100 Subject: [IGUA] Buscando lugar en Barcelona 27 marzo 2014 iepa, Martxoaren 27an, osteguna, Barcelonan izango naiz. Inork ezagutzen du lekuren bat non kontzertu-instalazio bat egitea proposatu ahal dudan? Dirurik gabe ere. esker mila ________________ El 27 marzo estaré en Barcelona. Alguien conoce un sitio donde pueda proponer un concierto - instalación? Podría ser sin pagar. eskerrik asko alex mendizabal _______________________________________________ Igua_list mailing list [email protected] http://nine.pairlist.net/mailman/listinfo/igua_list
_______________________________________________ Igua_list mailing list [email protected] http://nine.pairlist.net/mailman/listinfo/igua_list
