ojala este mi bici elkartekoak oso jatorrak dira, asteburuan egon naiz 
beraiekin eta primeran. borrokan hainbatetan egon da beraien bidez bartzelonan. 
bertzela costa monteiro, fages eta hauek...
http://ojalaestemibici.blogspot.com.es/p/haceres-de-la-bici.html
[email protected]

From: [email protected]
To: [email protected]; [email protected]; [email protected]
Date: Thu, 13 Mar 2014 11:15:32 +0100
Subject: [IGUA] Buscando lugar en Barcelona 27 marzo 2014




iepa,
Martxoaren 27an, osteguna, Barcelonan izango naiz.
Inork ezagutzen du lekuren bat non kontzertu-instalazio bat egitea proposatu 
ahal dudan? 
Dirurik gabe ere.
esker mila
________________
El 27 marzo estaré en Barcelona.
Alguien conoce un sitio donde pueda proponer un concierto - instalación? 
Podría ser sin pagar. 
eskerrik asko

alex mendizabal
                                          

_______________________________________________
Igua_list mailing list
[email protected]
http://nine.pairlist.net/mailman/listinfo/igua_list                             
          
_______________________________________________
Igua_list mailing list
[email protected]
http://nine.pairlist.net/mailman/listinfo/igua_list

Responder a