Que vols dir que, perquè ell fa fotomontatges, no copia? Ni les idees? On diu que es
seva
la foto? Vols que m'ho cregui?. Tothom copia i si pot millora la copia, des de que el
mon
es mon. Fins hi tot quant llegim un llibre "copiem" mentalment el coneixements dels
altres, ens basem en .... perquè no puc pensar que s'ho ha copiat? com a mínim el logo
si
que ho ha fet (del que no has dit res, curiós).

http://www.fad.es/ mira al final, no s'assembla molt el logo? no es el mateix? a que
juguem? Ja que en sap tant podia "imitar-lo", però no copiar-lo, ha demanat permís?
ojo,
igual si. Però no crec que li donin. Ha demanat permís per copia fotos de personatges
(fotos que han fet d'altres) i afegir-los als seus muntatges?. On comença i acaba la
copia?

Sobre lo del CC, ara ho he vist, es en anglès (ja saps que no en sé, tan difícil es
expressar-me era en català, ta clar que no comunico). Tot i que s'ha de buscar i quant
entro a una pagina el que menys faig es anar a on posa "llicencies". Ojo, que potser
soc
raro. L'únic.

veig moltes pagines de fotografia i ... quant no vols que facin copies es posa a la
primera pagina, de totes maneres es difícil impedir-ho, com ho saps?. A mi m'en han
copiat
algunes i orgullós que estic, senyal que no ho faig malament del tot. Jo també en tinc
d'altres. Com tothom suposo.

Però si en el fons li interessa que la foto rodi, així la gent coneix la seva pagina, o
no? No fotem.

Però ara posem que .... la foto me l'han enviat a mi? (igual que la que he enviat jo).
En
rebo moltes (també presentacions, acrobats, mpegs, etc), t'ho puc assegurar, com
tothom,
ara tindré que preguntar a no se qui, d'on les han tret? i si les puc reenviar?.
Ridícul.
Si una cosa no vols que no la copiïn no la posis a la xarxa. Independentment de que no
es
cap garantia de propietat. No se si ho has llegit be, aquest foto fa molt temps que
roda i
ell la posa a la seva web el 29-07-2004. Sense comentaris.

Si, encara tinc edat per aprendre, i molt, però estàs segur que saps ensenyar? (ho dic
perquè has dit sovint que tinc que aprendre, entenc que m'estàs ensenyant, t'agraeixo
el
interès, sempre s'aprèn).Tot i que no poso en dubte els teus coneixements, jo també
tinc
els meus.

Atac personal? en fi, jo també m'estalviaré qualificar aquí el que en penso.

Benjami, la batalla no l'he començat jo, val? Repeteixo, no mes he enviat una imatge,
crec
que no hi ha per tant.

Ens llegim.