To: <llista@internauta.net>
Sent: Wednesday, December 22, 2004 4:25 PM
Subject: Re: [Internauta] Gonovolumen o fregoneta?

Com a lleidatana. A mi em van ensenyar al cole que
"tenir que" era incorrecte, que la forma correcta era
"haver de". De fet, ara mateix no sé quina forma
utilitzo quan parlo, escrivint és diferent.

Per cert, què és això de fregoneta? Serà fugoneta, no?
jeje

I sobre lo de tossuts! Si vols saber qui és més tossut
diga-li a algú de Girona o Barcelona que el que ells
en diuen botifarra en realitat és llonganissa (o
"llangunissa"). Llavors sí que ja hi som!! El tema
porta mooolta cua... ;DD

Un bisito!
Sílvia

__________________________________ Do you Yahoo!? Jazz up your holiday email with celebrity designs. Learn more. http://celebrity.mail.yahoo.com _______________________________________________ llista de correu de l'Internauta Internauta@internauta.net http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta