Aquest Linux Show el vaig veure l’any passat a la feta major de Barcelona he de
dir que com ha espectacle de malabars molt  bo com a promoció del Linux, està
be dons hi ha gent que mai ha sentit parlar-ne i així es va coneixent però
encara es lluny de la implantació per a molta gent.
Per exemple jo el tinc instal•lat “Mandrake 7” però no l’utilitzo, jo faig
servir, captura de vídeo i edició i foto muntatge i edició,  se que no trobaré
un programa per linux en català o espanyol, encara que en angles em defenso
just, no es el mateix, i aixó en molt programes, fa uns dies algú de la llista
cercava un programa de comptabilitat, se n’hi van oferir alguns però no massa
bons o recomanables, soc sincer amb el Gimp no m’acabo d’entendre comparat amb
el Photo-Paint que domino millor, com ha substitut  del Corel no se quin puc
fer servir, voldria utilitzar Linux però no ho tinc clar, encara falten uns
anys per que sigui un sistema operatiu fàcil d’utilitzar per tothom  i amb
suficients programes en la nostra llengua. El Gimp el programa es en català
però si necessites ajuda, tota es en angles, ni en espanyol i això que jo menys
que mes, em defenso en informàtica però per a la gran majoria no es el mateix.

Salud

Joan Gregori