Hola,

2005/8/13, Excubitor <[EMAIL PROTECTED]>:

> [...]
credibitat , perque fa semblar que els animals destinats a abrics de
pells, es sacrifiquen així i ja està. I això No es cert ( semblo del
gremi de pelleters, però res més lluny de la realitat !!). Aquest video
és allo que s'en diu sensacionalista ( hi ha gent que li agrada i molt i
no em referia en cap cas a tú) , però no s'ajusta a la realitat, si més
no a la majoria de països minimament avançats

Veient el video sense cap mena d'explicació és totalment comprensible el teu comentari, però si busques per la pàgina trobes un enllaç que el situa en el seu context

 http://www.altarriba.org/2/verguenza/vg-china1.htm

No és gore, és un video denúncia. En aquest sentit, com en molts altres, la Xina és un pais tercermundista, on és inimaginable crear una legislació que reguli aquests fets. A casa nostra això no passaria, la nostra moral ens impedeix soportar aquest tipus d'actes, però la nostra doble moral no ens impedeix comprar aquestes pells a bon preu per fer luxosos abrics.

A la fi, qui és més barbar? El xinès que té la mentalitat que tenien els nostres avantpasats fa 100-150 anys enrere, o el què pregona la seva moral civilitzada i acaba comprant aquestes pells amb la intenció d'incrementar els seus beneficis? Jo ho tinc molt clar.

Salutacions