El Dilluns 15 Agost 2005 17:47, Dolsa va escriure:
> Creus que els processos naturals es cosa de dos o tres organismes ?

No he dit això, i no entenc a que et refereixes amb "dos o tres organismes".

> El clima tambe és un proces natural.

No ho dubto pas, coses d'eixos, bé, d'eix --que té el pern a Sineu ;))
http://weblog.bitassa.net/arxiu/2005/06/22/195/

> A mes a mes els insectes no crien en primavera´o estiu. Són mes actius i
> n'hi han mes.

Per quin motiu?

> Pero tambe en pots trobar a l'hivern.

Clar, i també deuen servir per alimentar, elles es deuen alimentar d'alguna
cosa que troben a l'hivern...

Només intentava aclarir la teva frase:

«Sencillament es per que en aquest moment hi ha una necessitat mes alta
de proteïna animal donat que hi han mes especies en fase de cria. La natura fa
un "Just in time" perfecte»

Perquè m'ha sonat a que els insectes començaven a criar perquè hi havia altres
espècies que els necessiten per menjar: «fills meus, creixeu, creixeu, que
aquests pobres ocellets estan passant fam»

Aclarir en el sentit de posar ordre, tipus «primer l'ou o la gallina».

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net

.