Holes Toni i família:

Tal com ho dius ... a mi també em faria "cosa" menjar cucs ... però en canvi m'agraden les ostres i les cloïsses vives ... son una perdició .... suposo que es cultural ..... jo no n'hagués menjat mai fins que un dia ..... per error, ho vaig tenir que fer (parlo d'aquells menjars de compromís i que t'animen) ... i ... ara soc un viciós ... altra cosa es que l'economia no m'ho permet fer-ho sovint .... segur que a altra gent o per altres societats això es una salvatjada ... per això dic que es una cosa cultural.

Pere:

Tu que vens de terres de ponent, només cal recordar els fàstics que fan fora
de per aqui els caragols... o no ? :-D

I si, els cuquets i els fongs, estan arreu de la nostra alimentació... i de les
begudes també, encara que els hi posem alcohol, no? hehehehe

Salut,

Josep