Hello Josep,

Wednesday, July 5, 2006, 8:55:18 PM, you wrote:

JS> El Dimecres 05 Juliol 2006 20:47, Toni Dalmau va escriure:

JS> Jo la tinc. Es recomanable sempre que no la tinguin els demés. El problema
que
JS> hi ha és que quan et truca un que té el Duo no penja el telèfon ni que el
JS> matin!! :-D

Llavors retiro el que he dit. No val la pena, es dolenta, interfereix
amb la nevera i et calenta les cervesses.
Tambe passa que t'enrampes amb l'escombra i la pala matamosques.

. . . . . per si cola ;-D

*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net