2006/7/5, Txerra <[EMAIL PROTECTED]>:
Hola, Toni!
A casa la tenim i cap problema... Per raons de preu ens passarem ara a
Ya.com
Salut
Txerra

I parlant de connexions ... algun comentari de la Ya.com ADSL 1Mb +
Llamadas 24h És que l'he descobert avui a la web de ya.com
  19,95€/mes+IVA
  (i a part has de continuar pagant la quota fixe telefon)

Jo ja tinc ya.com, però estic pagant prop de 35€ ¨(+ la quota de
telefon i les trucades a part).... i pel que sembla estic fent el
primo, no?

Vaja, gràcies per qualsevol sugeriment sobre com no deixar-se el sou
en l'ADSL :)

--
* Ermengol *