A Dijous 06 Juliol 2006 09:29, Josep Sort va escriure:
> Jo vaig ser un activista en les èpoques de "vagues d'internet" on
> Telefónica era la gran bèstia negra (Josep Payo? Benjamí? Mateu? Quins
> temps!). Quan vaig tenir l'oportunitat de marxar de Telefónica ho vaig fer.
> I gràcies al gran desastre que va significar la meva experiència a
> Retevisión, quan vaig tornar a Telefónica... vaig ser feliç!!

Parlant amb un alt càrrec, va acceptar que l'època Pillalonga va ser nefasta.

L'altre dia, sense anar gaire enfora, van tornar 30 Eur d'una línia de
vacances.  Els vam telefonar perquè havíem contractat el servei però seguien
arribant factures de la línia.  Resulta que havia quedat activada per defecte
i se suposa que l'haviem de desactivar nosaltres, un detall que no vam captar
a les explicacions en contractar-la.  La van desactivar i tornaren els diners
del periode.

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat