De: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de Toni Dalmau
Enviado el: dijous, 6 / juliol / 2006 05:40
Para: llista@internauta.net
Asunto: Re: [Internauta] Tarifa Duo

En/na Josep Sort ha escrit:
> El Dimecres 05 Juliol 2006 20:47, Toni Dalmau va escriure:

> Jo la tinc. Es recomanable sempre que no la tinguin els demés. El
> problema que hi ha és que quan et truca un que té el Duo no penja el
> telèfon ni que el matin!! :-D

Vaja, per una vegada sembla que el personal està força satisfet amb un ISP. Ho
hauré de tenir en compte.

Fa un temps parlava amb un dels meus "informàtics de confiança"
sobre les diferents ofertes de connexió a la xarxa i el problema que comporta
triar-ne una sense quedar cardat i ell em deia que Telefònica té les seves
coses però que tal i com està "el mercat" és l'empresa que ofereix un servei
més fiable...

Escoltant el que es diu d'altres ISP grans, és probable que fins i tot això de
Telefònica sigui cert.

Salut i bona navegació!
Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com) Notícies surrealistes, insòlites i