A Dimecres 05 Juliol 2006 20:55, Josep Sort va escriure:
> Jo la tinc. Es recomanable sempre que no la tinguin els demés. El problema
> que hi ha és que quan et truca un que té el Duo no penja el telèfon ni que
> el matin!! :-D

:DDDD

Quan s'allarga massa, tens una manera d'aconseguir que et truquin al mòbil,
trucar tu mateix o fer sonar un ring de mòbil als altaveus de l'ordinador?

L'excusa «em truquen al mòbil» sol funcionar.  I no m'agrada gens, aquesta
llei de les coes al telèfon: el darrer que arriba és primer.  Però una
emergència és una emergència! :P

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat