Fra: kart-boun...@nuug.no [mailto:kart-boun...@nuug.no] På vegne av Barslett
Torbjørn
Sendt: fredag 14. oktober 2016 11.26
Til: Petter Reinholdtsen <p...@hungry.com>; kart@nuug.no
Emne: Re: [NUUG kart] Vinterbrøyting av sykkelveg/-felt

Diskusjonen om salt og sykler holder jeg meg utenfor her :).

Dette kom opp hos oss nå i en veldig tidlig kartleggingsfase for en mulig
framtidig tjeneste basert på OSM via Open Trip Planner, så det går mer på hva
som er mulig gjennom datamodellen her enn hvordan disse dataene kan forvaltes.
Datagrunnlaget her kan godt tenkes å komme fra brukerne, enten via et
tilgjengelig GUI eller via (frivillig) sporing av reelt kjøremønster. Men dette
er altså i en veldig tidlig fase.

Jeg skal se nærmere på bruken av key:snowplowing.

Torbjørn